تبلیغات اثربخش

تبلیغات اثربخش

تبلیغات اثربخش
همیشه ایده ها و طرح های ابتکاری موجود در آگهی های خوب تبلیغاتی (در هر رسانه ای که باشند) باید با یک هدف فروش واضح و قابل اندازه گیری ارتباط داده شوند. ترتیبی دهید که تبلیغات شما دلایل خوبی برای خرید خدمات یا محصولاتتان به مشتریان بالقوه ارائه کنند.

محصولات شما باید با وعده یتان مطابقت داشته باشد در غیر اینصورت تبلیغات موفقیت آمیز نخواهد بود.

برنامه ریزی تبلیغات
چه زمانی که قصد دارید فعالیت های بلندمدت و پرهزینه تبلیغاتی انجام دهید و چه هنگامی که میخو.اهید یک نوبت آگهی استخدامی در یک روزنامه بدهید در هر صورت باید به دقت برنامه ریزی کنید. همه آگهی ها حامل یک پیام عمومی در مورد سازمان شما هستند. بسته به نوع محصول یا خدمات و با توجه به بوجه ای که برای تبلیغات در نظر گرفته اید میتوانید یکی از رسانه ها مانند تلوزیون، رادیو، روزنامه، مجله، پوستر، تابلوهای تبلیغاتی، اینترنت، را انتخاب کرد. اگر از بیش از یک رسانه استفاده میکنید پیام ها باید یکدیگر را تقویت کنند. برای فعالیت های بزرگ تبلیغاتی بهتر است از موسسات تخصصی تبلیغات کمک بگیرید.

تا میتواندی خلاق باشید با بوجه اندک ولی با داشتن خلاقیت می توانید موفق باشید

از طریق تشکیل جلسه با مصرف کننده میتوانید قبل از انتشار آگهی تاثیر آن را تست کنید

سنجش آگهی
تحقیق در مورد بازار بسیار حایز اهمیت است چرا که اطلاعات به دست آمده معیاری برای قضاوت در خصوص اثر بخشی تبلیغات به دست میدهد. در صورت لزوم از متخصصین تحقیقات بازار کمک بگیرید تا اطلاعات ارزشمندی به دست آورید. به عنوان مثال انجام یک پیمایش مشخص میکند که میزان آگهی عمومی در مورد محصول تبلیغ شده در زمان قبل و بعد از تبلیغات و در اثنای فعالیت های تبلیغاتی چه میزان بوده است. در صورت مقتضی میتوانید تبلیغات بعدی خود را برای هدف قرار دادن مخاطبان جدید تغییر دهید.

دیوار صنعت مرجع تبلیغات صنعت ایران
www.divarsanat.ir

ارسال نظر

نوزده − 16 =